maanantai 16. toukokuuta 2016

Vanha bloggaaja, uusi blogi

Kuvituksena yksi tämän vuoden parhaista uutuuskirjoista, jonka olen lukenut.

Olen pitänyt kirjablogia nimellä Syksyn lehtiä viime syksystä lähtien, mutta olen todennut, että monestakin eri syystä tämä Blogger on paljon parempi kuin Wordpress, joten siirryn tänne. Samalla vaihdoin blogille vähän kirja-aiheisemman nimenkin.

En ole mikään nörtti, joten en tiedä, pystyisikö vanhat postaukseni jollain tavalla siirtämään tänne, mutta toisaalta en jaksa välittää. Aloitan siis alusta - puhtaalta pöydältä. Kylläpä tännekin ajan mittaan tekstejä tulee, kun jaksaa olla kärsivällinen.

Kuten edellisessäkin blogissani sanoin, en ole mikään akateeminen kirjallisuuskriitikko, vaan aivan tavallinen kirjahullu, joten siltä pohjalta myös kirjoitukseni täällä lähtevät. Toiseksi en välttämättä aina lue uutuuskirjoja - toki joskus niitäkin, mutta jo taloudellisista syistä eniten ostelen kirjoja kirpputoreilta ja kirja-alesta. Ja tietenkin lainaan kirjastosta. Mutta ainakaan täällä ei ole kovin helppoa saada kirjastosta mielenkiintoisia kirjoja - tai uusia - ja olen laiska tekemään varauksia tai kaukolainaamaan. Joten luen mitä satun löytämään.

Viime aikoina olen lukenut vähän laiskemmin kuin syksyllä ja talvella. Väsähdin pakkomielteiseen bloggauslukemiseen. Mutta eiköhän se tästä taas lähde, nyt kun sain juuri opintonikin valmiiksi. Ehkä tästä alkaa taas piristyä.

Tervetuloa lukemaan blogiani, ja vanhoja tekstejä voi kurkata osoitteessa syksynlehtia.fi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti